אתר אינטרנט טוב הוא יותר מדף בית סטטי. יש ליצור דפים מרובים המוקדשים להיבטים שונים של העסק שלכם, כגון קטלוג מוצרים או שירותים, ואפילו בלוג לעדכוני החברה. ודאו שכל עמוד תומך במטרה העיקרית של האתר, בעל מטרה ברורה וכולל הנעה לפעולה כגון: “למידע נוסף”, “הרשמה”, “לרכישה”.
דף יצירת קשר, הוא אחד הקטעים החשובים ביותר באתר, אז יש לכלול מידע רב ככל שתוכלו: מספר הטלפון של העסק, כתובת האימייל והמיקום הפיזי. כמו כן, מומלץ דף אודות שיכלול מידע על צוות המייסדים או הצוות כדי שלקוחות יוכלו לשים שמות ופרצופים אמיתיים למותג שלך.
אם לעסק עדיין אין לוגו, שיכרו מעצב גרפי או צרו לוגו בעצמכם לשימוש באתר האינטרנט שלך, בכרטיסי הביקור ובפרופילים במדיה החברתית. זה יעזור ללקוחות שלכם לזהות את העסק במהירות ובקלות באינטרנט.