עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

הקשר בין רושם ראשוני טוב ומשרד נקי ומתוחזק

על הרושם הראשוני שאתם תייצרו אתם עובדים לא מעט: מתלבשים בצורה ראויה, מתבשמים ומביאים את הגרסה הטובה ביותר שלכם לכל פגישה – עסקית או אישית. ומה קורה בעת שאתם מזמינים אנשים למשרד שלכם? משרד נקי ומתוחזק משפיע באופן ישיר על הרושם שאתם יוצרים!

הרושם החשוב ביותר: בפני העובדים שלכם

המון פעמים כשחושבים על רושם ראשוני, ישנה נטייה לחשוב על הרושם שעתידים ליצור בפני אנשים חדשים. אז אולי הרושם הראשוני הוא רושם שנוצר רק פעם אחת – במפגש ראשוני, אך חשוב לתחזק את הרושם שנוצר (בעיקר אם חיובי), פעם אחר פעם, מפגש אחר מפגש. כשאתם חושבים על הרושם הראשוני, חשוב בעיקר להפנות את תשומת הלב לרושם שאתם מייצרים בפני העובדים שלכם.

ראיון עבודה המון פעמים נתפש כראיון שבו המעסיקים בוחנים את העובדים. בפועל, מדובר על מפגש שבו כל אחד מהצדדים – המעסיקים והמועסקים העתידיים, בוחנים זה את זה. אל תצפו ממרואיינים לקפוץ על המשרה שלכם בעת שהם מגיעים לראיון במשרד מוזנח ולא נקי. שירות של חברת אחזקה וניקיון הוא הדבר הבסיסי ביותר שאתם צריכים להבטיח – לעצמכם ולעובדים שלכם.

משרד נקי כקבלת פנים נעימה לקולגות ויזמים

נדמה כי המון פעמים צריך לשכנע בעלי משרדים מדוע הם צריכים לטפח את המשרד שלהם בשגרת ניקיון קבועה. מדובר על הדבר הבסיסי ביותר שיש להבטיח – עוד לפני מיכשור חדש או ריהוט טרנדי. במקום בו אתם מעסיקים צוות גדול של עובדים, יש לכם את האחריות לבסס סביבה נקייה ונעימה בחללי העבודה, במטבחון, בשירותים וכן הלאה.

כשהמשרד שלכם נקי, אתם יכולים גם לארח בראש שקט קולגות שלכם, יזמים שמגיעים לשמוע עליכם וכמובן – לקוחות. האם אתם הייתם מרגישים בנוח לארח בבית הפרטי שלכם אורחים לארוחת ערב כשביתכם מלוכלך? סביר מאד להניח שהתשובה שלילית. דומה הדבר עם המשרד שלכם – דאגו לחברת ניקיון שתתחזק אותו ותהפוך אותו לחלל שנעים לשהות בו, לארח בו ולהתארח בו.

המשרד שלכם הוא אתם, ואיך אתם נראים?

המשרד שלכם הוא תעודת הזהות שלכם! רושם ראשוני נוצר בשניות הראשונות של המפגש, כאשר כמעט ולא ניתן לשנות את הרושם. דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: הזמנתם לפגישה יזם שמעוניין להשקיע את כספו בסטארט-אפ. היזם לא בוחן את ההתאמה אליכם רק ברמת המוצר, אלא גם על פי טיב האינטראקציה אתכם וכן – גם על פי הסביבה בה אתם עובדים. חלל נקי ומתוחזק משקף אתכם כרציניים, בעוד משרד מוזנח מאיר אתכם באור מאד לא מחמיא.

לפרטים נוספים לחץ כאן