מוניטין הוא חיוני בשוק של ימינו. זה מה שמבדיל אותך מהמתחרים שלך ומאפשר לך למשוך ולקיים לקוחות. ככזה, זה שווה הרבה כסף. למעשה, על פי מחקר שנערך לאחרונה, “ניתן לייחס למוניטין לפחות מחצית משווי השוק של החברה.”
לכן חשוב שתשתלט על תוצאות החיפוש של העסק שלך ותמזער את ההשפעות המזיקות של תוכן שלילי, מטעה או שקרי באופן מקוון. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשקיע באסטרטגיה מקיפה של ניהול מוניטין ברשת המציגה תדמית חיובית ללקוחות, למשקיעים ולעובדים פוטנציאליים.
מוניטין רע יכול להזיק לך
בילית שנים בעבודה קשה והקריבת את חייך האישיים כדי לבנות את העסק שלך. כעת, לאחר שהחברה שלך השיגה רמה מסוימת של הצלחה, אתה מתחיל לחשוב שאתה יכול סוף סוף להירגע – עד שיום אחד הטלפון יפסיק לצלצל והלקוחות יתעצמו, ואין לך מושג למה.
המוצרים שלך לא השתנו, השירות שלך עדיין מהשורה הראשונה והלקוחות שאתה נתקל בהם נראים מרוצים מאוד, אבל העסק שלך מתחיל לסבול. בסופו של דבר, לקוח נאמן מזכיר כי לחברה שלך יש כמה ביקורות מקוונות מאוד שליליות. זה מסביר את ההאטה. מישהו מנסה בכוונה לפגוע בתדמית המקוונת של החברה שלך. למרבה הצער, עסקים רבים ברחבי הארץ חווים מצבים כאלה כל יום.