עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

מה זאת תוכנה לניהול עסק באינטרנט?

בעזרת תוכנה לניהול עסק באינטרנט, יכול בעל העסק הווירטואלי לעקוב אחר פרמטרים רבים, הקשורים לעסק עצמו, בין אם אלה פרמטרים פיננסיים כמו הוצאות והכנסות ובין אם אלה פרמטרים אדמיניסטרטיביים, כמו לקוחות העסק, הספקים שלו, המלאי ועוד. ניהול זה מאפשר לבעל העסק הווירטואלי לקבל תמונת מצב מקיפה באשר לעסק ואפשרות לשלוט בכל אחד מהפרמטרים הקשורים אליו.

תוכנה חכמה מציעה לבעל העסק הווירטואלי כלים שונים, ההופכים את השימוש בה לפתרון האידיאלי לניהול עסק קטן:

הפקת מסמכים אלקטרונים חשבונאיים ואחרים – בעזרת התוכנה לניהול עסק יכול בעל העסק הווירטואלי להפיק מסמכים אלקטרונים חשבונאיים שונים בפורמט דיגיטלי (PDF, למשל), מסמכים אלקטרונים חוקיים ורשמיים, בעלי חתימה דיגיטלית המקובלים על ידי רשות המיסים.

ניהול הוצאות והכנסות – בעזרת התוכנה לניהול עסק יכול בעל העסק הווירטואלי לעקוב אחר ההוצאות וההכנסות השונות שלו, לעקוב אחר תשלומים לספקים, תזרים המזומנים, גביית כספים, הוראות קבע יוצאות ונכנסות ועוד. המעקב אפשרי בכל רגע נתון וניתן לבצע אותו על ידי התחברות ישירה אל התוכנה לניהול עסק.

ניהול לקוחות וספקים – התוכנה לניהול עסק מאפשרת לבעל העסק הווירטואלי להתחבר למודולים אחרים במערכת, כמו למשל, גביית כספים מלקוחות ותשלומים לספקים ובכך לקבל מענה מקיף ומדויק הרבה יותר.

כלים אלה ונוספים נמצאים בתוכנה לניהול עסק, המותאמת לעסקים קטנים ובינוניים.

מה מציעה לכם תוכנה לניהול עסק?

תוכנה לניהול עסק מספקת לבעל העסק הווירטואלי הקטן מגון של כלים, הנחוצים לו לתפעול חלק ושוטף ולניהול יעיל יותר של העסק:

גביית כספים – מדובר בפלטפורמה נוחה, ידידותית למשתמש ואמינה לסליקת אשראי, הכוללת אינטגרציה מלאה עם המערכות המובילות בעולם המסחר האלקטרוני.

בנוסף, המערכת יודעת להתנהג כמו תוכנה לגבייה ולתזכר את הלקוחות שלא שילמו במגוון דרכים.

אוטומציה של הפקת חשבונית ירוקה דיגיטלית – הפקת החשבוניות הירוקות בתוכנה לניהול עסק יכולה להיעשות באופן אוטומטי, מה שמקל מאד על בעל העסק הווירטואלי ומונע טעויות מיותרות (כך לא שוכחים לשלוח את החשבונית הדיגיטלית ונהנים מהתנהלות כספית יעילה הרבה יותר).

ניהול הוצאות חד פעמיות, קבועות ושוטפות – מערכת ניהול ההוצאות של המערכת מאפשרת לעקוב באופן מסודר ונוח אחר ההוצאות השוטפות של העסק, אחר הוצאות חד פעמיות או הוצאות קבועות שונות. בעזרת התוכנה לניהול עסק ניתן לעקוב אחר ניהול הזמנות רכש, הוראות קבע, תזרים המזומנים ועוד.

מערכת ניהול ניירת ומעקב – המערכת מציעה פתרונות לניהול קל ונוח, המתבצע באמצעות המערכת לניהול דוחות, הפקת מסמכים אלקטרונים ושליחת מיילים מתוך המערכת עצמה.

מערכות ניהול מלאים וניהול ספקים – בעזרת תוכנה לניהול עסק יכול בעל העסק הווירטואלי לעקוב אחר מלאים קיימים ומחסור בפריטים מסוימים, דבר התבצע באמצעות קישוריות המידע למערכת ניהול המלאי והספקים של העסק.

מערכת ניהול לקוחות (CRM) – כידוע, הלקוחות הם אלה המהווים את ליבו החם והפועל של עסק. ולכן, מקדישים למערכת תשומת לב רבה מאד לרכיב ה-CRM שבמערכת, המאפשר כיסוי מרבי של הפרטים הנדרשים לעסק כדי לתת את השירות והמענה הטובים ביותר, הן ללקוחות והן לעובדים.

מערכת הפקת דו”חות ומסמכים אלקטרונים – כשמדובר באתרי קניות אונליין, התנהלותם השוטפת של אתרים אלה כוללת “ניירת” דיגיטלית רבה מאד: הצעות מחיר, טפסי הזמנה, חשבוניות מס, קבלות, תעודות משלוח וכן הלאה. המסמכים האלקטרונים אלה ומסמכי הנהלת חשבונות נוספים צריכים להגיע ליעדם, ורצוי שהדבר ייעשה ללא התערבות אנושית ככל שניתן. תוכנה לניהול עסק מציעה למפתחים ובעלי אתרי מסחר באינטרנט ממשק ייחודי, אשר מאפשר לחבר אליה כמעט כל מערכת באופן אוטומטי. הדבר הופך את ניהול העסק, בכל הקשור לפן הפיננסי שלו, ליעיל ונכון הרבה יותר.

התממשקות עם מערכות חיצוניות לניהול חנות אונליין (כ-Magento, Shopify ו- WooCommerce) סליקת אשראי ותשלום – המערכת מציעה מבחר גדול של כלים, כמו ייבוא פעולות היסטוריות והפקת קבלות PayPal אוטומטיות, קישור לספקי סליקה חיצוניים, חיבור למערכות דיוור, שליחת SMS ועוד. כלים אלה מאפשרים לעסקים המפעילים חנויות וקניונים וירטואליים לפעול באופן אוטומטי וללא צורך בהתערבות אנושית.

מודול שעון נוכחות – רישום מדויק של שעות עבודה הכרחי לרוב העסקים קטנים, אלה שכוללים עובדים נוספים מעבר לבעל העסק הווירטואלי עצמו. המערכת מציעה מודול מיוחד, הכולל אפליקציה ייעודית לדיווח על שעות כניסה ויציאה, ימי מחלה, חופשה וכדומה. בנוסף, הפקת דו”חות מפולחים לחתכי זמן והרשאות עריכה לשעות עובד, עדכונן ויכולות נוספות. מודול זה מאפשר למנהל העסק מעקב וניטור שוטף של שעות העבודה, לצורך הערכת התפוקה של העובדים.

ריכוז השליטה אחר העסק והמעקב אחר התנהלותו באופן שוטף באמצעות מערכת ניהול עסק אחת – מערכת מסודרת ואמינה – מהווים הבסיס הנחוץ להצלחה במשימת הניהול הנכון והאפקטיבי של העסק.

תגיות: ,