עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

מה צריך לדעת כשבוחרים מכון להסרת שיער?

הסרת שיער לצמיתות –

הסרת-שיער הינה פעולה שבשגרה עבור האישה המערבית, וגם עבור הגבר המערבי. נשים רבות בוחרות להסיר את שיער גופן לצמיתות ובכך להימנע מהטרחה הכרוכה בתהליך של הסרת שיער. הסרת שיער לצמיתות הינה פעולה שנעשית במכון המיועד להסרת שיער, על-ידי צוות שהוסמך לכך, במהלך מספר טיפולים בהתאם לסוג העור ושיטה ההסרה. בישראל קיים מגוון של מכונים להסרת שיער אשר פועלים בשיטות שונות.

שיטות חדשניות להסרת שיער –

קיימות שלוש שיטות עיקריות להסרת שיער לצמיתות. השיטה הראשונה היא אפילציה, בשיטה זו מוחדרת מחט זעירה אל מתחת לעור, שם היא מנתקת את שורש השערה ומונעת את צמיחתו מחדש שיטה זו מיועדת לבעלי שיער בכל הגוונים אך עם זאת הינה השיטה המכאיבה ביותר, ויש בה סכנה של כוויות ופגיעה בעור והיא דורשת זהירות מרובה מצד צוות המכון. שיטות נוספות הינן הסרת שיער בלייזר או באינפרא אדום (IPL) בה מקרינים קרני לייזר או אינפרא אדומה אל מתחת לעור, שם הן פוגעות בשורש השערה. שיטות אלו מתאימות רק לבעלי שיער בגוונים מסוימים.

מה חשוב לבדוק בפן הרפואי?

מכיוון שמדובר בהליך רפואי ולעיתים אף חודרני, יש לבדוק היטב לפני שבוחרים את המכון בו יתקיים הטיפול. יש לוודא שהמכון עומד בתקני משרד הבריאות הישראלי, ורצוי שיעמוד אף בתקני משרד הבריאות האמריקאי. יש לוודא שהמכון מקפיד על סטריליות מרבית, על צוות מיומן בעל הכשרה מתאימה והסמכה, על פיקוח רפואי אמין, על התאמת הטיפול ללקוח, וכן שהמכון מבוטח למקרה של פגיעה כתוצאה מהטיפולים.

מה חשוב לבדוק בפן המקצועי?

ראשית יש לבדוק את אחוזי ההצלחה של כל שיטת טיפול, ושל כל מכון ספציפית. יש לבדוק האם לקוחות קודמים של המכון מרוצים מהתנהלות הטיפול ומאחוזי הצלחתו. יש לציין כי כל שיטות הסרת השיער הקיימות כיום אינן בעלות הצלחה של 100% אחוז אלא עד 90%. ולכן יהיה צורך בטיפולים נוספים בעתיד, לכן חשוב לבדוק מלבד המחירים גם מהן התחייבויותיו של המכון לטיפול בהווה ובעתיד.  

קוסמטיקאית תל אביב