עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

איך מתמודדים עם העומס וחוסכים זמן יקר?

כדי להקל על בעיית העומס ולקצר את הצ’ק אין בנתב”ג לזמן מינימלי-

הוקם עבורכם שירות המסלול המהיר:

כאשר ההסדר מול רשות שדות התעופה- מאפשר להוביל את הנוסע בראש התורים,

לסייע לו עם המזוודות ולהעביר אותו תוך 15 דקות בלבד את כל השלבים עד לדיוטי פרי,

כולל נתב”ג צ’ק אין.  

איך אנחנו עושים את זה? מנהל ההעברה האחראי דואג לכם לשירות VIP בנתב”ג, כולל בקשות מיוחדות כמו אורחים שאינם רוצים להחתים דרכון,שירות טרום טיסה וקביעת נקודת איסוף מסודרת, ילדים, תינוקות, קבוצות גדולות, לקוחות עסקיים וכל מענה שתצטרכו.

תנו לנו לעשות את העבודה כדי שלא תצטרכו לעמוד בתור לחופשה שלכם.

רוצים לדעת עוד? עברו לעמוד – איך זה עובד, להסבר מפורט על התהליך המהיר.

להזמנה- בחרו את מועד הטיסה בעמוד המסלול המהיר.