עדכון מיולי 2018: לאחרונה חסמנו משתמשים והסרנו עשרות מאמרים שהיו מועתקים או כתובים בזילזול בצורה גסה. אם תכתבו מאמרים מקוריים, תשייכו אותם לקטגוריה המתאימה ותוציאו קישורים במידה הוגנת, אין לכם מה לדאוג
אנחנו בודקים את המאמרים מדי פעם ומי שיזלזל וינצל את הבמה לרעה, חבל על הזמן שלו ושלנו - המאמרים יוסרו והוא יחסם!

איך לבצע יותר מכירות בעסק בלי להשקיע שקל!

איך לבצע יותר מכירות בעסק בלי להשקיע שקל!

רוב העסקים שיצא לי לפגוש אומרים שכדי להצליח בעסק הם צריכים לגייס יותר לקוחות, לשווק יותר טוב, גם ישנם שאומרים אנחנו צריכים להוסיף עוד מוצרים לעסק. אני אומר שהם צודקים, אבל לא בהכרח כרגע. את העסק הזה שעובד כמו שצריך אפשר לייעל ולשפר בעשרות אחוזים. עסק קטן ובינוני יכול לגדול ב30% לפחות ע”י שיפור תהליכי המכירה. צוות מכירות או אפילו אם אתה המוכר בעסק , יכולים לשפר את רמת המכירות שלכם ובכך להגדיל את אחוזי הסגירה של הלקוחות והרווחים בעסק. וזה מבלי להשקיע לא בשיווק ולא מוצרים חדשים. רק ייעול של התהליך ואתם רואים שינויי משמעותי כבר עכשיו. ואיך עושים את זה אתה בוודאי שואל.

יש לכך 3 נושאים שמשפיעים על תהליכי המכירה והם: אנרגיות, מיומנות ומשמעת. הבנה שלהם ויישום בשטח תעלה לך את כמות המכירות בוודאות.

  1. אנרגיות ומוטיבציה- במכירות תמיד צריך להיות עם אנרגיה גבוהה. הדרך הקלה לשינויי אנרגיה הוא ע”י שינויי פיזיולוגי, הזזה של תשומת הלב. ע”י ישיבה ישרה בכיסא, תפיחות וכיפים להרמת האנרגיה. שיחות מוטיבציה- להדגיש כמה הוא טוב, רשימה של מיקרים טובים שקרו בזכות אי שהמכירות. חגיגת הצלחות. תחרויות או יעדים ובונוסים ברי השגה, הדרכות. אילו דברים שישאירו את הצוות במוטיבציה גבוהה למכור. מכירות נראה קשה כאשר לוקחים את התוצאות באופן אישי. כעסקה לא נסגרת אז המוטיבציה יורדת. ולכן לא לקחת אחריות על התוצאה יכולה להיות משמעותית באנרגיה של המוכר. אבל חשוב שלבעל העסק יהיה מנגנון למדוד את איש המכירות. ועל זה נרחיב במשמעת.

2 . מיומנות (תסריט שיחה )-  המסמך הכי רווחי בעסק זהו התסריט שיחה, כלי משמעותי בהגדלת מכירות והכשרה של אנשי מכירות חדשים. לתסריט שיחה ישנם כללים מאוד ברורים כדי שהוא יוכל להיות טוב ולסייע בפעולת המכירה, ומעבר לכך אתה יכול לבדוק מול הלקוחות שלך ולראות מה באמת עובד. 3 השלבים בשיחת מכירה הם א) ביסוס של כימיה וסמכות, שאלות אישיות וסיפור אישי. ב) להאיר ולחדד את הצורך, שאלת שאלות ופיץ’ מכירה. ג) הנעה לפעולה, ברורה ומדויקת.

3 . משמעת(ומספר שיחות) –  לקבוע חוק ולעמוד בו, ככל שרמת המשמעת גבוהה יותר אפשר לעשות חוקים קשיים/גדולים יותר. רובינו קובעים חוקים קשיים מדי, ולא מצליחים לאכוף אותם. זה כמו לתת לכלב פקודה אבל רק אם אתה בטוח שהוא יבצע אותה. בלי זה אין לה משמעות.

 

איך נזהה באיזה מהנושאים  אנרגיות, מיומנות או משמעת יש לנו בעיה?

דוגמא לטלמרקטינג שמבצע הרבה שיחות מכירה ביום:

1 אנרגיות ומוטיבציה- אם הצוות נשען בכיסאות, מדבר בשקט, יש לנו בעיה של אנרגיה, להסתובב בניהם לתת כיפים, לתת להם לעמוד לקפוץ, ירימו את האנרגיה.

2 מיומנות – אם הצוות מתקתק, מרים טלפונים בלי הפסקה, הכל מתפקד כמו שצריך, אבל אין מכירות, בעיה בתסריט שיחה. תסריט שיחה מותאם לעסק יעשה פלאות בעסק כזה.

3 משמעת – אם יוצאים להרבה הפסקות, לא חוזרים בזמן וכו’, בעיה של משמעת. סדרת חוקים שניתן לעמוד בהם ואכיפתם יעשו את העבודה כראוי.

את הדגשים האלו אתה יכול ליישם כבר עכשיו בעסק שלך ולראות תוצאות משמעותיות. את האפשרות הזאת יישמתי בלא מעט עסקים, והם ראו גידול במכירות בתוך זמן קצר של כ 30%.

קחו את שלושת הנושאים הכי חשובים במכירות ותתחילו ליישם אותם בעסק שלכם, אני מבטיח לכם שגם אתם תהיו מופתעים מהתוצאות.

תוכלו גם לקבל הדרכה בנושא ובנושאים נוספים בעסק-

http://elevations.business/

עודד אליהו

ייעול עסקי

0547233368