מדהים לראות כיצד שינויים קטנים עשויים לחולל מהפך גדול. כך למשל אם ניקח את הפורמט הרגיל של פליירים ונשנה אותו, במהרה נצליח להפוך אותו ליותר מיוחד ואף ליותר אטרקטיבי.
כך שמצד אחד ניתן לשלם יותר ולהגדיל את הפורמט, ואף להוסיף לו ביגים (הכנה עבור קיפול), או לחתוך אותו בצורות יותר מיוחדות, אך במקביל גם ניתן לשלם פחות ועדיין להצליח לשנות את הפורמט המוכר של הפלייר. כיצד?
ובכן ניתן למצוא מגוון דרכים לעשות זאת, כך למשל ניתן להחליט שהפלייר לא יגיע בצורת מלבן, אלא יופיע בצורת ריבוע.
רעיונות יצירתיים במיוחד
אלי גבאי ממשיך: אלו עוד שינויים ניתן לבצע בפליים על מנת להגדיל את היעילות שלהם ועל מנת להפוך אותם ליותר אטרקטיביים? ובכן ניתן לצבוע פליירים בצבעים עזים, ניתן לכתוב מילה אחת על גבי צד אחד ואת המשך הקונספט מעבר לצד השני, ניתן לקשור את הפליירים לבלונים, ניתן לשפד את הפליירים על שיפודי ממתקים, ניתן לחלק את הפליירים ע”י אדם מחופש, ניתן לנקד את המלל ועוד.
מכאן כל שצריך לעשות זה להחליט שמבקשים בקונספט מעט שונה ולהשקיע בכך מעט מחשבה. כמו כן אין להישבר אם לא מוצאים רעיוניות בחמש הדקות הראשונות, כי לרוב הרעיונות הטובים באמת באים בתום רבע השעה הראשונה.
בחירת בית דפוס
השקעה בקונספט זה טוב ויפה, אך אין לשכוח שגם לבית הדפוס יש חלק עיקרי בהצלחה של יצירת הפליירים. על כן בסיטואציה זו החלק שלכם לבחור נכונה את בית הדפוס, ולאחר שסוגרים את הקובץ להדפסה, ניתן להיות רגועים שהפליירים עומדים להיות מוצלחים ולהפיק עבורכם את מרב היתרונות. אם כן מה יש לבחון בטרם סוגרים עם בית דפוס כזה או אחר?
ובכן יש לבחון את הצעת המחיר, יש לבחון את עובי הדף, יש לבחון את איכות הצבעים, יש לבחון את אופי השירות, יש בחון את העמידה בזמנים, יש לבחון את מקצועיות השאלות המנחות שבית הדפוס מעלה מולכם, ויש לבחון האם אותו בית דפוס גם יודע להציע שירותי גרפיקה, וזאת על מנת לקצר עבורכם הליכים שקשורים לשלב הראשון- לעיצוב הפלייר.