שמשוניות גדולות או קטנות, מתוחות או תלויות, תלויות בחוץ או בתוך מבנה, צבעוניות או חד גוניות, תלויות בגובה העיניים או תלויות אל על, ממותגות או שיווקיות.
שמשוניות עושות שירות חשוב עבור כל בית עסק שמבקש לייעל את שיטת הפרסום, וזאת כי שמשוניות מכילות שטח פרסומי משמעותי, מאפשרות תלייה בכול מקום רצוי, עמידות בתנאי מזג אוויר מאתגרים, מאפשרות שימוש חוזר, מאפשרות ניקוי פשוט ואינן מחייבות לגבי מיקום התלייה ואף אינן כרוכות בהוצאות כבדות.
היכן רצוי לייצר
לאור כל זאת ניתן להסיק מדוע רבים בוחרים לייצר שמשוניות עבור מיתוג העסק, ואם נסכם בשתי מילים, נציין שמדובר בהוצאה שולית שמאפשרת מיתוג ושיווק חשוב. על כן השאלה היא לא האם לייצר שמשוניות עבור בית העסק שלכם, אלא השאלה היא היכן רצוי לייצר.
אורן אפריאט מסביר: על כן נענה שראשית כל יש לבחור בבית דפוס איכותי ומקצועי שמחזיק בניסיון עשיר בתחום. כמו כן כאשר עומדים לבחור בית דפוס ייעודי, יש לוודא שהוא מחזיק במדפסת בפורמט רחב שייעודית עבור סיטואציות שכאלו- עבור הדפס של מוצרים גדולים בכמויות קטנות. עוד יש לבחון שאותו בית עסק יודע לעמוד בלוחות הזמנים שלכם הלקוחות, יודע לייעץ לגבי הגודל האידאלי בהתאם לצורך שלכם, מחזיק גרפיקאי מקצועי, לוקח מחיר הוגן, מתחייב לגבי איכות החומר (ויניל מוחלק) ובאופן כללי מעניק שירות יעיל ונעים.
הצעת מחיר
כאשר עומדים להשוות הצעות מחיר עבור שמשוניות, יש לוודא בדיוק מה ההצעה כוללת. כך למשל יש לבחון האם ההצעה גם כוללת שירותי גרפיקה (ולו כי לרוב שירות גרפיקה מטעם בית הדפוס יימצאו יותר זולים), שירותי הדפסה ואף שירותי תפירה עבור הכנת שרוול (עבור תלייה באמצעות מוט), או הטמעת טבעות. עוד יש לבדוק האם המחיר המדובר כולל מע”מ ואף משלוח.
כמו כן יש לזכור שהשוואת מחירים הינה פעולה הכרחית וחשובה, אך יחד עם זאת יש לזכור שלעתים שווה להוציא מעט יותר על מנת לקבל הרבה יותר. עם זאת ברור שאין לבחור בבית עסק שאצלו המחירים הרבה יותר גבוהים משאר המתחרים.